Wyceń zdjęcia
Cennik otrzymasz na swój e-mail
Szukasz sposobu na uchwycenie piękna swoich produktów i wyróżnienie ich? Przygotuj się na to, że Twoje produkty skradną show!
Klienci podświadomie oceniają ofertę sklepu internetowego na podstawie jego walorów wizualnych, a w szczególności na podstawie zdjęć produktów. Decyzja zakupowa podejmowana jest średnio w 2,5 sekundy, a to za mało żeby czytać opisy. Dlatego kluczem do wysokiej sprzedaży są dobre zdjęcia produktowe.
To, jak jest prezentowany dany produkt, a więc jak jest on fotografowany, ma ogromne znaczenie. Jak wynika z danych e-Bay, jedna profesjonalna fotografia (np. packshot czy zdjęcie typu duch), zwiększa szanse sprzedaży o 2%. Jeśli zdjęć jest więcej – chodzi np. o wiele ujęć danego produktu – sprzedaż może być nawet o połowę większa (dane za seowordpress.pl)
W 2014 Bright North, dostawca technologii zbierania danych ogłosił, że wysokiej jakości zdjęcia produktowe zwiększają konwersję 3x w stosunku do zdjęć wykonanych przez amatorów lub fotografów którzy nie specjalizują się w tego typu zdjęciach. Więcej o tych badaniach możesz przeczytać tutaj
Czy zdarzało Ci się podczas wizyty w sklepie stacjonarnym odłożyć decyzję zakupową na później? Wszyscy to robimy. Po powrocie do domu włączamy stronę internetową, aby obejrzeć wybrany produkt raz jeszcze. Dlatego jeśli jesteś właścicielem e-commerce, powinieneś zadbać o szczegółową prezentację swojego asortymentu. Pomocne mogą okazać się nasze zdjęcia 360° butów i odzieży, które pozwalają uchwycić dowolny produkt z każdej strony, aby decyzja o zakupie była jeszcze łatwiejsza.
W przypadku ubrań czy butów kluczem do udanej sesji zdjęciowej jest ich odpowiednie przygotowanie oraz ułożenie. Usuwanie wystających nitek, pastowanie butów, prasowanie — to tylko niektóre z czynności, które trzeba podjąć, aby dany produkt prezentował się jak najlepiej. Doskonale wiemy, że jeśli chodzi o zdjęcia obrotowe odzieży i butów, to właśnie dbałość o szczegóły ma największy wpływ na efekt finalny.
Branża modowa mierzy się z zawrotną ilością zwrotów. Oprócz dokładnego opisu czy szczegółowej tabeli rozmiarów to właśnie zdjęcia 360° butów i odzieży mogą poprawić doświadczenia zakupowe Twoich klientów. Pozwalając zobaczyć każdy produkt z różnych perspektyw, dają lepszy ogląd kroju, kształtu czy detali. Dzięki temu klient może lepiej ocenić przed zakupem, czy produkt odpowiada jego oczekiwaniom. Zmniejsza to również ryzyko niezgodności z oczekiwaniami i nieprzyjemnego rozczarowania po otrzymaniu produktu.
Studio fotograficzne fp360.pl
św. Jerzego 7/9,
61-546 Poznań
Telefon: 883 548 348
Mail: biuro@fp360.pl
Cennik otrzymasz na swój e-mail
Cennik otrzymasz na swój e-mail