Blog o fotografii produktowej

Bokeh - efekt nie tylko na portretach

Bokeh – efekt nie tylko na portrecie

Co to jest bokeh? Piękne japońskie słowo „bokeh” oznacza nic innego jak „rozmycie”. Efekt blurringu powoduje, że źródła światła w tle (także światła odbitego) widzimy

Kreatywna fotografia produktowa.

Kreatywna fotografia produktowa

Jak pomysłowo pokazać produkt? Jakiś czas temu zachęcaliśmy do eksperymentowania z nieszablonowym tłem na packshotach. Tym razem zapraszamy do zabawy z kompozycją na zdjęciach produktowych.

Packshoty do sklepu na Facebooku

Packshoty a sklep na Facebooku

Packshoty – nieoczywiste w przestrzeni Facebooka Kiedy mówimy o fotografiach wykorzystywanych na Facebooku, co w pierwszej kolejności nasuwa się nam na myśl? Zwykle są to

Packshot na innym niż białe tło

Gdy packshoty na białym tle to… za mało

Siła uniwersalności, czyli packshoty na białym tle Białe tło w fotografii produktowej to rozwiązanie niezwykle popularne. Packshoty na białym tle mają szerokie zastosowanie. Takie zdjęcie

Zdjęcia typu duch - co warto wiedzieć.

Zdjęcia typu duch – co warto wiedzieć?

Korzyści ze zdjęcia typu duch Zainteresowanie tematem modą i zakupami w Internecie, spowodowało wzrost popularności zdjęcia typu duch. Nic dziwnego – pozwala na dokładne, przestrzenne