Blog o fotografii produktowej

Zdjęcia osób z produktem.

Zdjęcia osoby z produktem

Czy pokazywanie zdjęcia osoby z produktem ma sens? Truizmem byłoby stwierdzenie, że w fotografii produktowej to przedmiot stanowi najważniejszy elementem kadru. Ale niekiedy i obecność

Flatlay - zdjęcie produktowe.

Flatlay – zdjęcie produktowe na Instagram

Uwielbiany w social mediach typ zdjęcia produktowego – to oczywiście flatlay. Spotykamy go szczególnie często na Instagramie oraz na Pintereście. Poniżej przyjrzyjmy się dokładniej specyfice

Zasady kompozycji w fotografii produktowej - jak to wszystko ułożyć.

Zasady kompozycji w fotografii produktowej

Zasady kompozycji a spontaniczność fotografa Chociaż fotografia produktowa jest stosunkowo młodą dziedziną, to zasady kompozycji kadru czerpie z źródeł ugruntowanych od wieków. Te same rozwiązania

Zdjęcie perfum. Mieszanki.

Zdjęcia perfum. Jak sfotografować zapach?

Jak robimy zdjęcia perfum, kosmetyków, świec… Pewne doznania sensoryczne pozostają na razie poza możliwościami cyfrowego świata. Dotyczy to także zapachu. Ale odwoływanie się do innych

Zdjęcia do katalogu - co trzeba wiedzieć.

Zdjęcia do katalogu – co trzeba wiedzieć

Zdjęcia do katalogu raz jeszcze Jakiś czas temu podjęliśmy temat zdjęcia do katalogu (we wpisie „Fotografia katalogowa – packshoty doskonałe”). Omawialiśmy tam główne cechy i

Czarne tło na zdjęciu produktowym

Czarne tło na zdjęciach produktowych

Czarno na białym? Nie zawsze We wcześniejszych wpisach zajmowaliśmy się fenomenem tła białego, jak i zastosowania jego niestandardowych wariantów. Czy wyczerpaliśmy już tematykę teł? A

Moodboard, czyli tablica inspiracji.

Moodboard a sesja produktowa

Czym jest moodboard? Moodboard to sklejka dwóch angielskich słów: mood – nastrój oraz board – tablica. Tłumaczymy go dosłownie jako tablicę nastroju albo tablicę inspiracji.