
Jak przygotować zdjęcia na Amazon?
Światowy gigant handlu online przyciąga coraz więcej polskich sprzedawców – ale jak przygotować zdjęcia na Amazon, aby spełniały wymogi platformy? Nie da się ukryć, że
Światowy gigant handlu online przyciąga coraz więcej polskich sprzedawców – ale jak przygotować zdjęcia na Amazon, aby spełniały wymogi platformy? Nie da się ukryć, że
Gdy chcemy ciekawie sfotografować produkt… Decydując się na zdjęcia produktowe zastanawiamy się, jak ciekawie sfotografować produkt. Tu nie ma złych wyborów. Pierwsza opcja, bezpieczna –
Pewne barwy, jak kolor roku Pantone, przebijają się do mainstreamu tak mocno, że znajdziemy je dosłownie wszędzie. Widzimy je na ścianach apartamentów, sieciówkowych T-shirtach, autorskich
Czy pokazywanie zdjęcia osoby z produktem ma sens? Truizmem byłoby stwierdzenie, że w fotografii produktowej to przedmiot stanowi najważniejszy elementem kadru. Ale niekiedy i obecność
Uwielbiany w social mediach typ zdjęcia produktowego – to oczywiście flatlay. Spotykamy go szczególnie często na Instagramie oraz na Pintereście. Poniżej przyjrzyjmy się dokładniej specyfice
Zasady kompozycji a spontaniczność fotografa Chociaż fotografia produktowa jest stosunkowo młodą dziedziną, to zasady kompozycji kadru czerpie z źródeł ugruntowanych od wieków. Te same rozwiązania
Jak robimy zdjęcia perfum, kosmetyków, świec… Pewne doznania sensoryczne pozostają na razie poza możliwościami cyfrowego świata. Dotyczy to także zapachu. Ale odwoływanie się do innych
Zdjęcia do katalogu raz jeszcze Jakiś czas temu podjęliśmy temat zdjęcia do katalogu (we wpisie „Fotografia katalogowa – packshoty doskonałe”). Omawialiśmy tam główne cechy i
Czarno na białym? Nie zawsze We wcześniejszych wpisach zajmowaliśmy się fenomenem tła białego, jak i zastosowania jego niestandardowych wariantów. Czy wyczerpaliśmy już tematykę teł? A
Studio fotograficzne fp360.pl
św. Jerzego 7/9,
61-546 Poznań
Telefon: 883 548 348
Mail: biuro@fp360.pl