
Fotografia obuwia – różne podejścia
Takie buty! Czyli fotografia obuwia Parafrazując ks. Chmielowskiego: but, jaki jest, każdy widzi. Ale to jak się go widzi, zależy od tego, jak go pokażemy.
Takie buty! Czyli fotografia obuwia Parafrazując ks. Chmielowskiego: but, jaki jest, każdy widzi. Ale to jak się go widzi, zależy od tego, jak go pokażemy.
Czym jest moodboard? Moodboard to sklejka dwóch angielskich słów: mood – nastrój oraz board – tablica. Tłumaczymy go dosłownie jako tablicę nastroju albo tablicę inspiracji.
Fotografia własnym sumptem, czyli jak zrobić zdjęcia produktowe Zwykle gdy rozkręcamy mały biznes, stajemy przed dylematem, jak pozyskać zdjęcia swojego produktu. Gdy mały jest i
Nie tylko zdjęcie obrotowe Rozmycia w kadrze, sekwencje czy zdjęcie obrotowe to przykłady na pokazywanie ruchu przy użyciu fotografii. Są od siebie totalnie różne, bo
Zbliżenie na produkt Zdjęcie detali, czyli inaczej close-up, to technika robienia zdjęć z małej odległości. Można je wykonać bez profesjonalnego sprzętu, korzystając z trybu makro
Packshot – coś dodać, coś ująć Tym razem bierzemy na tapet packshot, a dokładniej dodatkowe efekty, jakie mogą towarzyszyć produktom na zdjęciu. Najczęściej stosowanymi są
Nie tylko fotograf produktowy Większość z nas jest przekonana, że za zrobieniem komercyjnego zdjęcia przedmiotu stoi fotograf produktowy. No i mamy rację, ale zwykle nad
Wszechobecne białe tło Białe tło jest niekwestionowaną gwiazdą zdjęć produktowych. Spotykamy się z nim w większości sklepów internetowych. Oczekują go tacy giganci jak Amazon, Allegro
Wielu z nas ma to już za sobą albo w planie – założenie konta na Instagramie jako miejsce na pokazanie swoich produktów. Ale jak to
Studio fotograficzne fp360.pl
św. Jerzego 7/9,
61-546 Poznań
Telefon: 883 548 348
Mail: biuro@fp360.pl