Blog o fotografii produktowej

Bokeh - efekt nie tylko na portretach

Bokeh – efekt nie tylko na portrecie

Co to jest bokeh? Piękne japońskie słowo „bokeh” oznacza nic innego jak „rozmycie”. Efekt blurringu powoduje, że źródła światła w tle (także światła odbitego) widzimy

Kreatywna fotografia produktowa.

Kreatywna fotografia produktowa

Jak pomysłowo pokazać produkt? Jakiś czas temu zachęcaliśmy do eksperymentowania z nieszablonowym tłem na packshotach. Tym razem zapraszamy do zabawy z kompozycją na zdjęciach produktowych.

Packshoty do sklepu na Facebooku

Packshoty a sklep na Facebooku

Packshoty – nieoczywiste w przestrzeni Facebooka Kiedy mówimy o fotografiach wykorzystywanych na Facebooku, co w pierwszej kolejności nasuwa się nam na myśl? Zwykle są to

Zdjęcia typu duch - co warto wiedzieć.

Zdjęcia typu duch – co warto wiedzieć?

Korzyści ze zdjęcia typu duch Zainteresowanie tematem modą i zakupami w Internecie, spowodowało wzrost popularności zdjęcia ubrań typu duch. Nic dziwnego – pozwala na dokładne,