
Storytelling w marketingu wizualnym
Homer, Dumas, Tołstoj i Tolkien. Tych autorów łączy umiejętność snucia opowieści, które przetrwały lata i do dziś rozbudzają wyobraźnię nowych pokoleń. Karty powieści opiewających heroiczne

Homer, Dumas, Tołstoj i Tolkien. Tych autorów łączy umiejętność snucia opowieści, które przetrwały lata i do dziś rozbudzają wyobraźnię nowych pokoleń. Karty powieści opiewających heroiczne

Zastanawiasz się, co to omnichannel marketing? Wszędzie słyszysz to pojęcie, ale jest dla Ciebie obce? Postaramy się użyć prostych słów, aby opisać tę strategię. O

Zdjęcia czy wideo – co lepiej sprzedaje? Odpowiedź jest prosta: najlepiej działa połączenie obu formatów. Ale to właśnie filmy coraz mocniej napędzają konwersję. Jak pokazują

Według prognoz Fortune Business Insights wartość globalnego rynku wirtualnych przymierzalni do 2029 roku sięgnie 14,87 miliarda dolarów1. Rozszerzona rzeczywistość (AR) pomaga klientom, którzy chcą jak

Z raportu Customer Journey 2024 wynika, że aż 61% badanych w czasie całej ścieżki zakupowej przynajmniej raz odwiedziło Allegro1. Również przedsiębiorcy cenią sobie ten portal,

Z perspektywy e-commerce prezentacja asortymentu w sposób atrakcyjny dla odbiorcy stanowi podstawowy element strategii sprzedażowej. Przez długi czas standardem były wyłącznie fotografie produktowe – początkowo

Próba nadążania za trendami w marketingu często przerasta wielu doświadczonych marketerów. Nieustanne zmiany zmuszają ich do ciągłej nauki, a tymczasem oni chcą być wierni dawnym

Jak zaprojektować identyfikację wizualną, aby za jej pomocą budzić emocje skłaniające klientów do zakupu? Czy wystarczy zamówić tzw. nowoczesne logo, aby móc spodziewać się pozytywnej

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Wyzowl w 2024 roku, aż 87% marketerów stawiających na wideo produktowe przyznało, że realizacja spotu bezpośrednio przyczyniła się do
Studio fotograficzne fp360.pl
św. Jerzego 7/9,
61-546 Poznań
Telefon: 883 548 348
Mail: biuro@fp360.pl