Wyceń zdjęcia
Cennik otrzymasz na swój e-mail
Zdjęcia, które mają smak i zapach? Niech klienci rozsmakują się w Twoich produktach!
Klienci podświadomie oceniają ofertę sklepu internetowego na podstawie jego walorów wizualnych, a w szczególności na podstawie zdjęć produktów. Decyzja zakupowa podejmowana jest średnio w 2,5 sekundy, a to za mało żeby czytać opisy. Dlatego kluczem do wysokiej sprzedaży są dobre zdjęcia produktowe.
To, jak jest prezentowany dany produkt, a więc jak jest on fotografowany, ma ogromne znaczenie. Jak wynika z danych e-Bay, jedna profesjonalna fotografia (np. packshot czy zdjęcie typu duch), zwiększa szanse sprzedaży o 2%. Jeśli zdjęć jest więcej – chodzi np. o wiele ujęć danego produktu – sprzedaż może być nawet o połowę większa (dane za seowordpress.pl)
W 2014 Bright North, dostawca technologii zbierania danych ogłosił, że wysokiej jakości zdjęcia produktowe zwiększają konwersję 3x w stosunku do zdjęć wykonanych przez amatorów lub fotografów którzy nie specjalizują się w tego typu zdjęciach. Więcej o tych badaniach możesz przeczytać tutaj
Jak zaprezentować produkty spożywcze, aby zatrzymały oko na dłużej? Proponujemy zdjęcia obrotowe żywności, które umożliwiają użytkownikom interaktywne obracanie produktu. Najwyższa jakość prezentacji pozwala zobaczyć wszystkie szczegóły z dowolnej perspektywy i tym samym utrzymać cenne zainteresowanie. Potencjalni klienci mogą dokładnie zobaczyć, co kupują, dzięki czemu rośnie ich pewność oraz zaufanie do sklepu. Zwiększa to szansę na zapamiętanie Twojej marki.
Choć wydaje się, że packshoty czy zdjęcia obrotowe 360 żywności nie wymagają kreatywności, to nic bardziej mylnego. Odpowiednie zaprezentowanie konkretnego produktu wymaga nie tylko wyczucia, ale również zrozumienia jego specyfiki. Dodatkowo często pojawiają się problemy natury technicznej. W słoiku widoczne są niechciane odbicia, a saszetka cukru nie chce dobrze się ułożyć bez odpowiedniego podparcia. Jednak dzięki wieloletniemu doświadczeniu wiemy, jak łatwo poradzić sobie z takimi wyzwaniami, co więcej — czekamy na nie.
Czy nasze zdjęcia obrotowe żywności mogą zaostrzyć apetyt? Jak najbardziej! Technika 360° jest wyjątkowo skuteczna w angażowaniu użytkowników, utrzymując ich uwagę przez dłuższy czas. Zapewniając dynamiczne i interaktywne wrażenia podczas oglądania, może w efekcie wpłynąć pozytywnie na współczynnik konwersji. Tym samym zdjęcia 360° żywności pozwalają nie tylko zaostrzyć apetyt klientów, ale rozsmakować się w Twoich produktach na dłużej.
Studio fotograficzne fp360.pl
św. Jerzego 7/9,
61-546 Poznań
Telefon: 883 548 348
Mail: biuro@fp360.pl
Cennik otrzymasz na swój e-mail
Cennik otrzymasz na swój e-mail