Wyceń zdjęcia
Cennik otrzymasz na swój e-mail
Zyskaj z nami 2% wzrostu konwersji na każde profesjonalne zdjęcie produktowe. To nawet 3 krotny wzrost sprzedaży.
Profesjonalne zdjęcie to nie tylko pstryknięcie przyciskiem aparatu. To także profesjonalna i czasochłonna obróbka zdjęć.
Omawiamy, jak produkt ma być sfotografowany. Jaki jest cel i przeznaczenie zdjęć. Przedstawiamy pomysły.
Dostarcz nam swoje produkty. Możemy również zamówić po nie naszego kuriera lub przyjechać na sesję do Ciebie.
Wykonamy zdjęcia próbne do akceptacji. Często pomysły przychodzą już w trakcie zdjęć, więc zwykle wysyłamy więcej propozycji.
Po zaakceptowaniu zdjęć próbnych sfotografujemy pozostałe produkty w taki sam sposób.
Przesyłamy wykonane, surowe zdjęcia do akceptacji jeszcze przed obróbką graficzną.
Przystępujemy do obróbki graficznej. Na tym etapie nadajemy końcowe szlify zdjęciom Twoich produktów.
Przesyłamy zdjęcia po obróbce graficznej ze znakiem wodnym, czekamy na Twoje uwagi.
Nanosimy Twoje korekty i odsyłamy pliki do finalnej akceptacji. Wystawiamy fakturę VAT.
Po zaksięgowaniu wpłaty przesyłamy zdjęcia bez znaku wodnego. Pakujemy i odsyłamy Twoje produkty.
Po tygodniu od zakończenia prac kontaktujemy się by sprawdzić czy nie pojawiły się uwagi do zdjęć. Jeśli tak, zajmiemy się tym!
Klienci podświadomie oceniają ofertę sklepu internetowego na podstawie jego walorów wizualnych, a w szczególności na podstawie zdjęć produktów. Decyzja zakupowa podejmowana jest średnio w 2,5 sekundy, a to za mało żeby czytać opisy. Dlatego kluczem do wysokiej sprzedaży są dobre zdjęcia produktowe.
To, jak jest prezentowany dany produkt, a więc jak jest on fotografowany, ma ogromne znaczenie. Jak wynika z danych e-Bay, jedna profesjonalna fotografia (np. packshot czy zdjęcie typu duch), zwiększa szanse sprzedaży o 2%. Jeśli zdjęć jest więcej – chodzi np. o wiele ujęć danego produktu – sprzedaż może być nawet o połowę większa (dane za seowordpress.pl).
W 2014 Bright North, dostawca technologii zbierania danych ogłosił, że wysokiej jakości zdjęcia produktowe zwiększają konwersję 3x w stosunku do zdjęć wykonanych przez amatorów lub fotografów którzy nie specjalizują się w tego typu zdjęciach. Więcej o tych badaniach możesz przeczytać tutaj.
Nasza firma z siedzibą w Poznaniu zajmuje się wykonywaniem nie tylko fotografii obrotowej, ale także produktowej (takich jak np. fotografia duch). Zdjęcia produktów realizujemy we własnym studio fotograficznym. Większość z nich wykonywana jest w stylu packshot, który znalazł szerokie zastosowanie w branży reklamowej. Oferowana przez nas fotografia produktowa obejmuje szeroki zakres usług: mogą to być zdjęcia aranżowane, kompozycyjne czy już wcześniej wspomniane packshoty– zdjęcia na białym tle. Dostosowujemy się do klienta, a zdjęcia produktowe wykonujemy z dokładnością i zaangażowaniem.
Przedstawicielom branży modowej polecamy wspomniane wcześniej zdjęcia duch. Wymagają one wyjątkowej precyzji i odpowiednich narzędzi, aby uzyskany efekt był naturalny. Tak wykonane zdjęcia odzieży sprawdzają się zarówno w przypadku prostych, jak i skomplikowanych fasonów. Dzięki wykorzystaniu minimalistycznego tła w stylu packshot, możliwe jest wyeksponowanie najważniejszych cech projektu m.in. koloru, faktury, kroju czy detalu.
Fotografia produktów to nie tylko technicznie poprawne zdjęcia, ale przede wszystkim wydobycie walorów i piękna fotografowanego obiektu. Bez względu na to, czy wybór padnie na uniwersalny packshot, fotografię duch czy kompozycyjną, wszystkim zdjęciom produktowym poświęcamy odpowiednią ilość czasu i umiejętności. Dbamy o każdy szczegół, by fotografia, którą tworzymy, wydobyła wszystko co najważniejsze. Wystarczy zapoznać się z naszymi dotychczasowymi realizacjami, takimi jak m.in. zdjęcia odzieży, obuwia, elektroniki, kosmetyków zabawek, artykułów do domu i wielu innych. Zakres naszych usług w ramach zdjęć produktowych znajdziesz w cenniku fotografii produktowej.
Studio fotograficzne fp360.pl
św. Jerzego 7/9,
61-546 Poznań
Telefon: 883 548 348
Mail: biuro@fp360.pl
Cennik otrzymasz na swój e-mail
Cennik otrzymasz na swój e-mail